Tisdag, snart halvägs?

Oj, tisdag nu och Älskling har precis åkt hem :(  , dock har jag lyckats jobba två dagar och Älskling kom hit redan igår och sov kvar tills nu ikväll, så det var heeeeeeeeeeeeeeeelt underbart. Vi försökte oss på en familjepizza förut, kom inte ens halvägs, så nu har jag matlåda för heeeela dagen imorgon.    Återkommande, Jag saknar älskling!

                                                                                                                                                                              
Nej nu ska ja lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv för att Älskling har åkt hem... Har klippt mig också, om jag inte nämnt det ännu?


Tja o hej!

Kommentarer

Skriv något här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en Blogg?

Klotterplank:

Trackback